Blog motorizat de:

Fotografia mea
O românca ratacita intr-un alt colt de lume...

marți, 29 mai 2012

In gradinile de la Bagatelle...

Parcul parizian si gradinile de la Bagatelle sunt de vizitat in orice sezon. In plin Bois-de-Boulogne, pe cateva hectare si printre ruinele vechii abatii de la Longchamps se intind colectii fabuloase de glicine, clematite, asteri, bujori, nuferi, bulbi de primavara acopera toate anotimpurile...
La sfarsitul lui mai, irisii sunt la apogeu iar in rozariumul à la française incep sa se deschida primii trandafiri.

V-am adus cateva fotografii...

33 de comentarii:

  1. Hei, hei!
    Sarut'mana pentru fotografii. Uite'asa mai calatoresc si eu cand sitemul nu vrea sa-mi dea drumul...
    :)
    Foarte frumos. Mi-e un pic cam ciuda ca la noi in mioritica noastra tara, nu gasesti asa ceva.
    :(
    Las la portita... sangele voinicului (Nigritella rubra).
    Ma bucur nespus ca ne-ai mai dat cate un semn. Toate cele bune, la tine, acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Grand merci.
    Toate bune pe la mine, mai ales ca am scapat de Sarkozy :)))) nu mai puteam sa-l aud, nici sa-i vad figura :)))

    O sa mai dau cate un semn, chiar daca mai rar.
    toate bune si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi ca n-a fost greu sa revii pe blog. O bagatela :)
    Bine ai revenit. Plangea rubrica Blog & roll fara filiera franceza . Spor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci, Daniel, intotdeauna imi face placere :))
    Chiar, oare de la gradina asta ar proveni cuvantul asta, "bagatela"? Ca gradina pariziana a fost construita intr-o nimica toata de timp, in 60 de zile, dintr-un pariu intre Maria-Antoanetta si contele d'Artois...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate, cine stie :) Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa cu amintiri din copilarie.

      Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

      Ștergere
  5. Ouf, désolée pour le retard...de lepse m-am lasat, insa o sa trec sa vad...
    merci...

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar ca "filiera franceza" mi-a lipsit si mie.
    Sper sa mai scrii despre florile tale, despre Franta, despre ce ai mai facut.

    Salutari tie si lui Max !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutari tie si florilor...desi e cam tautologic;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cartim: deocamdata sunt in constructii si santier, Cartim... cand o sa termin, probabil o sa scriu despre firmele de constructii de aici: aceeasi marie ca la noi dar cu alta palarie :))

    @Bonobo,doar de la mine din gradina, ca n-am apucat sa ma mai dic nicaieri:)

    @Anca; ce placere sa te revad:) merci...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoase sunt pozele, sunt asa dragute florile

    RăspundețiȘtergere
  10. Hello Mirela,
    MErci pentru ca ai trecut... sunt bucuroasa sa te "revad":)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, hei!
    Am trecut sa te salut, asadar: sarut'mana!
    Voioasa, sanatoasa si cu portofelul plin... sper ca esti. Iubita stiu ca esti!
    Las la portita... margaritare. O imbratisare maaaaaaaare, rotunda, de gashca.
    Toate cele bune.
    ps. uneori ni se face dor de tine!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hello Andrei, merci ca mai treci din cand in cand si mai lasi cate un gand...

    C'est gentil, la fel si tie...

    RăspundețiȘtergere
  13. :)
    Karla,sarut'mana!
    Sper ca mesajul meu sa te gaseasca frumoasa, bucuroasa, sanatoasa si iubita.
    Dor de tine!
    Las la portita... branduse de toamna.
    Da-ne, te rog, un semn!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua,

    Felicitari pentru blog.

    Am si eu site-ul www.eFRANTA.ro si am gasit niste informatii interesante despre calatorii dar si un articol pe un alt blog scris de Karla, despre impozite si taxe in Franta. As dori un acord de preluare si postare a anumitor articole si la noi pe site. Bine inteles voi specifica sursa.

    Astept un raspuns,
    O zi buna,

    Victor
    eFRANTA.ro

    Ps: Nu te lasa de scris pe acest blog, mi se pare foarte interesant si astept articolul despre firmele de constructii din Franta.

    Daca ai timp, poti sa intri si pe grupul meu de pe facebook: https://www.facebook.com/groups/efranta/

    RăspundețiȘtergere
  15. Hello,
    si scuze pentru raspunsurile tardive: am fost in vacanta in Provence si returul e greu dupa o baie de soare in ceata pariziana :)

    Andrei, merci pentru gandul bun. Gentil comme d'habitude...

    Merci Victor, pentru vizita, o sa trec sa vad site-ul internet. Din pacate, nu sunt pe facebook si nici pe alt site de acest gen. Sigur ca poti sa preiei ce te intereseaza, cu placere.

    Sper sa apuc sa scriu pe blog, mai ales ca despre firmele de constructii occidentale as putea scrie un roman, dupa experiente care dezastruoase, care profesionale...:)
    pe curand

    RăspundețiȘtergere
  16. La mulţi ani, România! La mulţi ani, români! La mulţi ani Karla!

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani si tie, Acuvio!

    La multi ani tuturor românilor!

    RăspundețiȘtergere
  18. Desi cu intarziere iti doresc ca Mosul sa iti fi adus
    un brad frumos cu cadouri si fericire in ochii celor dragi...

    Craciun fericit !!!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani!!!

    Iti doresc ca Noul An sa iti aduca sanatate, multe bucurii, noroc in tot ceea ce ai de gand sa faci .
    Si desi Anul care tocmai vine are in componenta sa un “13”, sa speram ca va fi plin de noroc si impliniri!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna,

    First at all, la multi ani si an nou fericit! :)

    Ma numesc Ciprian, sunt blogger din Sibiu. Iti propun o colaborare, un schimb de link: ma adaugi in blogrolul tau si eu te adaug la PARTENERI (http://gigelitatea.blogspot.ro/p/parteneri.html)si voi scrie un teaser despre blogul tau.

    Daca esti de acord, te rog da un semn pe email: citadelasibiana@gmail.com

    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  21. Scuze, am uitat sa ma semnez :).

    Klaus

    RăspundețiȘtergere
  22. Hello Klaus,

    anul 2013 e cu probleme...
    Max a fost operat de doua ori pentru o dezlipire de retina la ochiul drept.
    Recuperarea e lunga si dificila, 6 luni intre cele doua operatii (ultima la sfarsitul lui iunie), are dureri de cap, insa vestea cea buna e ca incepe sa vada din nou, incet-incet, cu ochiul operat.

    Nu-mi sta gandul la nimic, imposibil sa ma concentrez pe altceva...

    Merci pentru ca te-ai ingrijorat,
    Karla

    RăspundețiȘtergere
  23. La naiba! Nu-mi multumi pentru ingrijorare. Conteaza doar faptul ca Max sa fie ok. Si chiar daca m-am lecuit de strainate, te rog sa-i spui ca as fi foarte fericit ( asta ar trebui sa sune ca o urare), ba chiar as face asta, sa o tulesc o zi la Paris, sa ma ia cu masina de langa podul din Ivry sur Seine si Charenton si sa mergem la inghetata. Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
    Iar tie.....tie iti doresc sa fii doar tu. Nu pot sa-ti spun altceva. As mai adauga doar faptul ca imi lipsesc, cu siguranta nu doar mie, imaginile tale pictate-n cuvinte.

    klaus

    RăspundețiȘtergere
  24. ,,strainatate''

    Pfff! Asta e, imi lipseste exercitiul. :))

    klaus

    RăspundețiȘtergere
  25. o sa-i transmit :)
    Suntem in analize, colac peste pupaza are o inflamatie de origine necunoscuta: ori datorata chirurgiei, ori vreo maladie nozocomiala, ori vreun microorganism deja existent, (cum ar fi bacilul tuberculozei ori altul de acelasi gen). Dar macar stim de unde vin durerile de cap, dupa o zi de stat la urgente...
    O sa-i dam de capat...
    Merci,
    Karla

    RăspundețiȘtergere
  26. La mulţi ani vouă şi Franţei! Sănătate lui Max!

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumim, Corina!
    O sa-i transmit lui Max urarea ta, azi se simte mai bine...

    RăspundețiȘtergere
  28. Au rămas cumva stingher in grădinile de la Bagatelle niște urări si cuvinte de trei ani şi m-am gândit să le respun cu drag: multă bucurie în viaţă să aveţi, fericire şi spirit mereu aprins! Un an bun şi numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  29. Am mai lăsat un comentariu la calul alb al Leliei după ce tăcerea era cea mai evidentă stare.
    Ești, sunteți ok?

    klaus

    RăspundețiȘtergere

Au chant on reconnaît l'oiseau et aux paroles, le cerveau...